Frokostseminar om Huazhong Agricultural University

Professor Yanzhang Gong og lektor Zheya Sheng fra Department of Animal Science, Huazhong Agricultural University i Wuhan, China besøger i øjeblikket Institut for Molekylærbiologi og Genetik ved AU Foulum.

Torsdag 23. august 2018,  kl. 12:30 - 13:30

Hjørnekontoret, AU Foulum

DCA/Claus Andreasen

Professor Yanzhang Gong og lektor Zheya Sheng fokuserer på forskning i fjerkrægenetik og samarbejder med mange lokale firmaer i Hubei Provinsen. Professor Gong og Dr. Sheng har venligst indvilget i at give en kort præsentation af deres universitet, herunder en kort introduktion til landbrugs- og fødevareproduktion i Wuhan regionen.

Præsentationen af Huazhong Agriculture University er særlig relevnat, da Aarhus Universitet og Viborg kommune har underskrevet en samarbejdsaftale med Wuhan East Lake National High-Tech Development Zone (WEHDZ). Huazhong universitetet er beliggende i denne region. For yderligere information om samarbejdsaftalen, se venligst vores hjemmeside.

Seminaret er åbent for alle, og man er velkommen til at medbringe sin frokost.